Subject: Fwd: FW: Automaatvastus [email-masked]
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Dec 2023 05:59:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Läkitasime Teile 24.11.2023 advokaadi vahendusel vaide. Millegipärast aga ei 
ole te vaiet dokumendiregistris kantud. Palun andke teada miks seda tehtud 
ei ole ja kuna Te plaanite seda teha? Kas saadetud kirjade registreerimine 
käib mingi eeskirja järgi või suvaliselt vastavalt nii nagu ametnikud ise 
heaks peavad?

Lugupidamisega
Ainar Arak
medTrans Baltic OÜ
juhatuse liige
+372 5178541

---------- Forwarded message ---------
From: Rene Varul <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, 24 Nov 2023 at 15:18
Subject: FW: Automaatvastus [email-masked] <mailto:[email-masked]>
To: Ainar Arak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

From: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 24, 2023 3:06 PM
To: Rene Varul <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Automaatvastus [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Täname Teid Terviseameti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  saadetud kirja eest.  Tegemist on 
automaatvastusega, mis kinnitab,  et Terviseamet on Teie kirja kätte saanud. 
Kirja sisu ja selle võimalikke manuseid ei ole veel kontrollitud.
Kui Teie kirjas esineb menetlemist takistavaid puudusi, võtame Teiega 
ühendust.

Terviseameti infomeilile saabunud kirjad registreeritakse Terviseameti 
dokumendihaldussüsteemis Delta.  Isikuandmete töötlemisel jälgime 
isikuandmete kaitse üldmääruses kehtestatud põhimõtteid. Kui kiri sisaldab 
isikuandmeid, on Teiega peetav kirjavahetus avaliku teabe seaduse § 35 
alusel juurdepääsupiiranguga. Sõltumata juurdepääsupiirangust väljastame 
dokumendi asutusele või isikule, kellel on seadusest tulenev õigus seda 
küsida (nt uurimisasutus, kohus,  kohtuväline menetleja).

Tulenevalt kirja sisust võib Terviseametil olla vajadus veenduda pöörduja 
isikusamasuses. Kõige parem ja kiirem meede selleks on pöördumise 
digiallkirjastamine,  kasutades ID- kaarti ja ID-kaardi tarkvara. Tundliku 
sisuga pöördumised on võimalik edastada krüpteeritult (Terviseameti 
registrikood 70008799).

Kõrgenenud töökoormuse tõttu võib juhtuda, et vastus Teie kirjale viibib. 
Vabandame seetõttu tekkida võivate ebamugavuste pärast ja loodame mõistvale 
suhtumisele. Anname parima, et pöördumised leiaksid lahenduse esimesel 
võimalusel ja pöördumistele vastatakse õigusaktides ettenähtud tähtaja 
jooksul:

*	Teabenõue täidetakse viivituseta, kuid mitte hiljem kui viie tööpäeva 
jooksul.Kui teabenõuet on vaja täpsustada või kui teabe väljaselgitamine on 
aeganõudev, pikendatakse teabenõude täitmise tähtaega kuni 15 tööpäevani. 
Kui teabenõude täitmiseks tuleb teavet täiendavalt süstematiseerida ja 
analüüsida ning selle alusel on vaja uus teave dokumenteerida, loetakse 
teabenõue selgitustaotluseks ja sellele vastatakse 30 kalendripäeva jooksul.
*	Märgukirjale, selgitustaotlusele, avaldusele, kaebusele ja taotlusele 
vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva 
jooksul selle registreerimisest. Lähtuvalt vastamise keerukusest võib 
vastamise tähtaega pikendada kuni kahe kuuni. Pöördujat teavitatakse 
vastamise tähtaja pikendamisest ja pikendamise põhjusest.
*	Tervishoiuteenuse tegevusloa taotlus lahendatakse tegevusloa andmise või 
andmisest keeldumisega 60 päeva jooksul taotluse esitamisest arvates.

Lugupidamisega

Terviseamet
Paldiski mnt 81
10614 Tallinn
Telefon +372 794 3500 (tööpäevadel kl 8.00-16.00)
E-post   [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you for sending an email to [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  <mailto:[email-masked]> .
In case your message needs a response we will answer to you within the time 
frame provided by the law.

Health Board <mailto:[email-masked]>

 <mailto:[email-masked]>

 <mailto:[email-masked]>

 <mailto:[email-masked]>